Afwezig melden

Ouders/verzorgers hebben eigen inloggegevens voor Magister.

Met je persoonlijke inlognaam (mailadres) en wachtwoord kun je inloggen op de website van Magister en de Magister-app van iOS of Android. Via de site of app kun je leerlingen afwezig melden.

Leerlingen staan in eerste instantie afwezig voor de gehele dag. Aan de hand van het bericht in het opmerkingveld passen wij de duur van afwezigheid aan.

Klik hier voor uitgebreide instructie om het kind af te melden.

Wachtwoord wijzigen

Op de volgende manier kun je een nieuw wachtwoord aanmaken:

  • open de website van Magister.

  • Moet je een school selecteren? Selecteer dan  'NUOVO'

  • Vul je inlognaam (e-mailadres) in.

  • klik op ‘wachtwoord vergeten’ om zelf het wachtwoord te resetten

  • via de mail ontvang je een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Let op: wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig

Lukt inloggen daarna nog steeds niet? Dan is jouw account mogelijk geblokkeerd. In dat geval kun je een mail sturen naar administratie@unic-utrecht.nl

Contactgegevens

Wij nemen altijd contact op via de contactgegevens die in Magister staan. Brieven aan ouders/verzorgers versturen wij altijd via de mail. Daarom is het belangrijk dat hier een actueel mailadres en telefoonnummer in staat. Het wijzigen van je gegevens kan in Magister.